Skip navigation

«[…] ξοδεύουμε τα νιάτα μας για ν’ αποκτήσουμε πλούτη και τα πλούτη μας για ν’ αγοράσουμε τη νιότη […] Πώς να βοηθήσουν οι άνθρωποι τον εαυτό τους αν δεν αρπάξουν ένα κομμάτι της δικής σου φρίκης; Ο κόσμος το θέλει αυτό, το χρειάζεται. Αυτό το μικρό κομμάτι πνεύμονα, κάνει τα δικά τους ξεράσματα λιγότερο επαχθή […] Ουσιαστικά, το μάρκετινγκ έχει στόχο να ταΐζει τους ανθρώπους με πληροφορίες με τέτοια ταχύτητα, ώστε να τους κάνει να πιστεύουν ότι τρέφονται με πραγματική τροφή. Αυτό δεν είναι δημιουργία, αλλά ληστεία […] κάπως φοβερό, κάπως ερεθιστικό και κηλιδωμένο από μια αίσθηση απώλειας. Μοιάζει πολύ με τη ζωή, δε νομίζετε; […] Παράλυση επιλογής: η τάση, όταν δίνονται σε κάποιον απεριόριστες επιλογές, να μην κάνει καμία […] Είμαστε όλοι σκυλάκια σαλονιού˙ απλώς, εγώ ξέρω ποιος είναι ο αφέντης μου. Όμως, όσο περισσότεροι άνθρωποι σαν κι εσένα επιλέγουν να μην παίξουν το παιχνίδι, τόσο ευκολότερα υπερισχύουν άνθρωποι σαν εμένα […]».

Douglas Coupland, «Generation X: Tales for an Accelerated Culture» (1991)

Advertisements

2 Comments

  1. Είναι ντροπή, φίλε, τέτοιες εικόνες.Η συνείδησή μας έχει γίνει πολύ ελαστική και έχουμε μάθει να τις αποδεχόμαστε ως κάτι φυσιολογικό για τον πολιτισμό μας.
    Καλησπέρα

  2. Ακόμη μεγαλύτερη ντροπή είναι το τσουβάλιασμα ολόκληρων γενεών (εξαιρούνται, φυσικά, οι συνήθεις «πορφυρογέννητοι εκλεκτοί») και η ανηλεής καταδίκη τους σε αέναη καθημερινή κόλαση. Όλα αυτά τα «θεάρεστα», βάσει κάποιων «απαράβατων και ιερών κοινωνικών νόμων»….


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: